- Jeres forening, skoleklasse eller lignende kan overnatte i op til 7 døgn i lokaler, der ikke er godkendt til overnatning. Det kan fx være på en skole, i en daginstitution, en spejderhytte eller en idrætshal.
- I skal starte med at lave en aftale om midlertidig overnatning med den/de ansvarlige for den konkrete lokalitet, hvor I ønsker at overnatte.
- Den/de ansvarlige for den konkrete lokalitet skal være opmærksom på, at der maksimalt kan være midlertidig overnatning i 50 døgn i bygningen inden for samme kalenderår.
- Når aftalen er på plads, skal I give besked om overnatningen til Gentofte Kommune via vores selvbetjeningsløsning her på siden.
- I skal give besked senest 14 dage før det første overnatningsdøgn og senest 4 uger før hvis overnatningen omfatter flere end 150 personer.
Midlertidig overnatning
Hvis jeres forening vil overnatte midlertidigt i lokaler, der ikke er godkendt til overnatning, skal I meddele det til Gentofte Kommune.