- Har du brug for hjælp til at forstå et brev eller en afgørelse fra Gentofte Kommune? Skal du have hjælp til at komme videre med en sag? Er kommunikationen med kommunen gået i hårdknude?
- Så kan Gentofte Kommunes borgerrådgiver hjælpe dig.
- Borgerrådgiveren er ansat direkte af kommunalbestyrelsen og fungerer således uafhængigt og adskilt fra kommunens administration.
Borgerrådgiveren i Gentofte Kommune
Hvis du er utilfreds med kommunens behandling af dig eller din sag, kan du kontakte Gentofte Kommunes borgerrådgiver.
Har du brug for hjælp med din sag?
Kontakt borgerrådgiveren
Du kan kontakte borgerrådgiver Tina Hering Jepsen i Gentofte Kommune:
Tlf. 20 45 77 34
Mail borgerraadgiver@gentofte.dk
Telefontid er mandag til fredag mellem kl. 10-11.30.
Hvis du ikke har mulighed for at ringe i telefontiden, er du velkommen til at sende en mail eller lægge en besked, hvorefter du vil blive kontaktet.
Du kan også kontakte borgerrådgiveren for et møde på hovedbiblioteket, Ahlmanns Alle, hvor hun er til rådighed på mandage i tidsrummet ml. kl. 8.30-11.30.
Hvis du skriver personlige informationer, skal du gøre det sikkert med Digital Post. Hav dit MitID klar og skriv ”Borgerrådgiver” i emnefeltet: