Godt at vide:
- Overgang til MineApps gælder for både aflastere og hjælpetrænere.
- Børne og Straffe attest skal være indhentet af Gentofte Kommune, og godkendt, inden en aflaster må starte arbejde.
- Indberetning for løn er d. 13-12 i måneden. F.eks. d. 13. april til d. 12. maj. april.
OBS timerne skal senest være indberettet den 13. i måneden for at sikre de bliver udbetalt med udgangen af måneden. - Du skal logge ind på app'en med dit MitID.
- Vi anbefaler, at du taster dine timer i app'en efter hver endt vagt.
- Husk at du selv er ansvarlig for at indtaste dine tillægstimer. Se mere under "Info om timeregistrering".
Hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her på siden, er du velkommen til at kontakte Elizabeth Andersen på tlf. 24 97 80 75 eller via. borger.dk (skriv ATT.: EZA)