Gå til hoved indhold

Opkrævning fra kommunen

Har du modtaget en faktura fra Gentofte Kommune så læs her, hvordan du betaler den.

Værd at vide

  • Du skal bruge betalingsoplysningerne, der er anført på fakturaen, når du skal betale en regning fra kommunen.
  • Du kan betale via din netbank eller logge på og betale via selvbetjeningsløsningen her på siden.
  • Har du ikke en faktura, kan du overføre pengene til kommunens NemKonto via din netbank.
  • Du kan også møde personligt og betale i Borgerservice. Husk at bestille tid først.
  • Har du spørgsmål til en faktura, kan du kontakte Opkrævningen. Du kan bruge vores kontaktformular til at anmode om at blive ringet op.

Selvbetjening

Spørgsmål og svar

Kontakt

 

Opkrævningen

Tlf. 39 98 26 06

Personlig henvendelse via Borgerservice
Bernstorffsvej 161
2920 Charlottenlund

Anmod om at blive ringet op (kontaktformular)

Skriv sikkert til os med digital post - skriv "Opkrævningen" i emnefeltet

Telefontider

Mandag-tirsdag kl. 9.30-14.30, onsdag kl. 10.00-13.00, torsdag kl. 10.00-15.00, fredag lukket.

Åbningstider

Mandag-tirsdag kl. 9.30-14.30, onsdag kl. 10.00-13.00, torsdag kl. 10.00-15.00, fredag lukket.

Svartider

Vi svarer på telefonbeskeder via kontaktformularen inden for efterfølgende to hverdage og skriftlige henvendelser inden for ti hverdage.