- Du skal bruge betalingsoplysningerne, der er anført på fakturaen, når du skal betale en regning fra kommunen.
- Du kan betale via din netbank eller logge på og betale via selvbetjeningsløsningen her på siden.
- Har du ikke en faktura, kan du overføre pengene til kommunens NemKonto via din netbank.
- Du kan også møde personligt og betale i Borgerservice. Husk at bestille tid først.
- Har du spørgsmål til en faktura, kan du kontakte Opkrævningen. Du kan bruge vores kontaktformular til at anmode om at blive ringet op.
Opkrævning fra kommunen
Værd at vide
Selvbetjening
-
Betal til Gentofte Kommune
Log på med MitID og betal en faktura til Gentofte Kommune eller tilmeld dine regninger til betalingsservice. Det er ikke alle krav, som er omfattet af ordningen endnu, der kan derfor være andre krav, end dem du kan se i selvbetjeningsløsningen.
-
Bliv ringet op
Har du spørgsmål til betaling, en faktura eller gæld til kommunen? Brug vores kontaktformular og anmod om at blive ringet op af Opkrævningen.
Spørgsmål og svar
Kontakt
Opkrævningen
Tlf. 39 98 26 06
Personlig henvendelse via Borgerservice
Bernstorffsvej 161
2920 Charlottenlund
Anmod om at blive ringet op (kontaktformular)
Skriv sikkert til os med digital post - skriv "Opkrævningen" i emnefeltet
Telefontider
Mandag-tirsdag kl. 9.30-14.30, onsdag kl. 9.30-13.00, torsdag kl. 10-14.30, fredag lukket.
Åbningstider
Mandag-tirsdag kl. 9.30-14.30, onsdag kl. 9.30-13.00, torsdag kl. 10-14.30, fredag lukket.
Svartider
Vi svarer på telefonbeskeder via kontaktformularen inden for efterfølgende to hverdage og skriftlige henvendelser inden for ti hverdage.